۹ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی:

شهادت سردار سلیمانی تراز مقاومت را افزایش داد

شهادت سردار سلیمانی تراز مقاومت را افزایش داد

ایلام-رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی تراز مقاومت را افزایش داد، گفت: سردار سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری یک مکتب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد نائینی صبح پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی، تراز مقاومت را افزایش داد، سردار سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری یک مکتب بود.

وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه روز تجلی قدرت خدا، اراده و عظمت و ولایت مداری مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: نهم دی برای پاسخ به یک جنگ بسیار پیچیده، تمام عیار و خطرناک بود که با حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه نقش بر آب شد.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی عنوان کرد: در فتنه ۸۸ دشمن با تمام داشته‌ها و توانمندی‌های خود به صحنه آمد، اما مردم ایران اسلامی عاشورایی بودن، بصیرت و آگاهی به زمان و موقعیت خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه دستگاه‌های تبلیغی، رسانه‌ای و آموزشی ما کمتر به تبیین حماسه نهم دی و فتنه ۸۸ پرداخته‌اند.

سردار نائینی تصریح کرد: زنده نگاه داشتن حماسه ۹ دیماه ابتکار رهبر معظم انقلاب بود تا این حرکت عظیم‌مردم و این یوم الله فراموش نشود.

وی گفت: سرزمین ایلام، سرزمینی مجاهدت‌ها و شهادت است و باید از همه قهرمان‌های این سرزمین یاد کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی عنوان کرد: مردم ایلام و عشایر منطقه به کمک مجاهدین در صحنه این منطقه مجاهدت کردند، مردم ایلام تاریخ پر حماسه و تحسین برانگیزی دارد و روایت مجاهدت‌های مردم ایلام بسیار غرورآفرین است.

کد خبر 5387828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha